کارتن اداری

 
بسیاری از شرکت ها هنگام جابجایی وسایل دچار مشکل می شوند. بسته بندی نادرست در زمان حمل وسایل شرکت می تواند هزینه های انکار ناپذیری را وارد نماید. خرید کارتن اداری در این مواقع می تواند از ضررهای احتمالی آینده جلوگیری کند. وجود کارتن های اداری باعث می شود اقلام از ضربه، رطوبت و از هم گسستگی در امان باشند.
اگر جز آن دسته از افراد هستید که در جابجایی اقام اداری خود دچار مشکل شده اید در این مطلب با سایت کارتن پایتخت همراه باشید تا زوایای مختلفی از کارتن اداری برای شما شرح داده شود.

چرا کارتن اداری را برای اسباب کشی انتخاب کنیم؟

وجود کارتن اداری در هنگام اسباب کشی و حمل و نقل می تواند اقلام را از وارد شدن ضربه ها محافظت نماید. همچنینی در بسیاری از مواقع این محصولات باعث جلوگیری رطوبت و گردوغبار به داخل اقام شرکت می شوند و وسایل را در برابر این دو پدیده محافظت می نمایند. نگران کارتن مناسب برای اسباب کشی وسایل اداری خود نباشید، سایت کارتن پایتخت به خوبی این مشکل شما را با ارائه کارتن چینی، کارتن پرونده، کارتن اداری و کارتن زونکن رفع کرده است. این نوع کارتن ها در دو مدل استوک و نو در سایزهای مختلف توسط سایت کارتن پایتخت به بازار عرضه می شود.

کارتن زونکن و بسته بندی اداری

در جا به جایی اقلام اداری باید از کارتن ها مقاوم و محکم در برابر ضربه، رطوبت و گرد و خاک استفاده کرد. یک نکته که باید بسیار دقیق به آن پرداخت خرید کارتن زونکن و بسته بندی اداری است. شرکت ما کارتن هایی را تولید می کند که طبق کاربری اقلام طراحی می شود. با این شگرد و ترفند سایت کارتن پایتخت وسایل مورد نیاز شرکت در کارتن مخصوص خود قرار می گیرند و در هنگام اسباب کشی در دستان کارگر یا فرد حمل کننده تکان نمی خورد.

کارتن مخصوص باربری اقلام اداری به راه دور

بسیاری از شرکت ها به دلایل مختلف مح فعالیت خود را از شهری به شهر دیگر یا حتی از کشوری به کشور انتقال می دهند. افرادی که این نوع جابجایی را انجام می دهند، قطعا به کارتونی ضخیم تر و محکم تر احتیاج دارند. انتخاب کارتن اداری ضخیم می تواند اطمینان خاطر بیشتری به فرد دهد و آن را از نگرانی هایی مانند ضربه خوردن اجناس مهم در امان نگه دارد.
سایت ما علاوه بر ساخت کارتن هایی با اندازه های استاندارد کارتن اداری را با ضخامت های بالا نیز تولید می کند. کارتن هایی که ما تولید می کنیم از نظر انعطاف پذیر بودن ، عدم رطوبت گیری و اندازه های استاندار حرف اول را در ایران و خاورمیانه میزند.

خرید کارتن اداری

در سایت کارتن پایتخت خرید کارتن اداری به چند روش صورت می گیرد. یکی از این روش ها خرید حضوری است که مخاطب می تواند به شرکت تولیدی مراجعه کند و کارتن اداری مورد نظر را سفارش دهد. بعد از سفارش می تواند محصول خریداری شده خود را با ماشین های مختلف جا به جا نماید.
روش دوم اما آسان تر از روش اول است. در این روش که به ان خرید انلاین میگویند، مسی توانید از در منزل و محل کار خود بنشینید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمایید و به دور از ترافیک شهر خرید خود را با تلفن همراه به بهترین شکل انجام دهید. در خریدهای اینترنتی به راحتی می توانید محصول خریداری شده خود را در درب منزل تحویل بگیرید. خرید اینترنتی کارتن اداری از سایت ... مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

چرا خرید اینترنتی کارتن اداری

خرید اینترنتی کارتن اداری همیشه راحت تر از خرید حضوری بوده است و سختی های کمتری را با خود به همراه دارد.

مقایسه قیمت کارتن های اداری

در خرید اینترنتی کارتن اداری می توانید قیمت ها را در سایت های مختلف رصد کنید و ارزانترین ان را انتخاب نمایید. رصد قیمت ها در برخی از مواقع ممکن است هزینه های شمار ار به طور چشمگیری کاهش دهد.

در امان بودن از بیماری هایی مانند کرونا

تمامی پرسنل سایت کارتن پایتخت بعد از مراحل ضدعفونی وارد شرکت شده و تولیدات خود را انجام می دهند. از این رو شما می توانید با کمک به این عزیزان و در امان ماندن از کرونا و سلامتی جان خود و خانواده خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری کنید.

انتخابی مطمئن در خرید کارتن اداری

با رصد سایت های مختلف می توانید کارتن اداری را از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار دهید. در این مواقع می توانید با شناخت بهتر هر کارتن و نوع کاربری آن و توضیحاتی که در بخش هر محصول وجود دارد، انتخاب آگاهانه تری را داشته باشید.

استفاده از تخفیفات خرید کارتن اداری

با استفاده از تخفیفات اینترنتی خرید کارتن اداری می توانید هزینه های تهیه این محصول را کاهش دهید. برخی از سایت ها برای جلب رضایت مشتری تخفیفات شگفت انگیزی را رائه می  دهند. با استفاده از این تخفیفات شیرینی خرید خود را چندین برابر کنید.

ساخت کارتن اداری

در سایت کارتن پایتخت فعالیت های بسیار زیادی انجام می شود تا کارتن اداری با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست شما عزیزان برشد. ساخت کارتن اداری در سایت ما یک خصوصیت ویژه دارد، آن هم انتخاب سایز به دست متقاضی است. به راحتی می توانید با حضور در شرکت یا تماس با پشتیبانی سایت ابعاد و اندازه های دلخواه خود را به همراه پیش پرداخت سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود آن را دریافت نمایید.

از دیگر خدمات ویژه ای که سایت ما برای شما در نظر گرفته، ساخت کارتن با شابلن و طرح مورد نظر شما است. به راحتی می توانید طرح مورد نظر خود را از طریق طراحان ما سفارش دهید یا طرح طراحی شده خود را بر روی کارتن قرار دهید. تولید کارتن اداری با برند شما را با بهترین کیفیت فراهم کرده ایم تا بتوانید علاوه بر استفاده از کارتن اداری در تبلیغات نیز موثر باشید.

وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی اداری

در برخی از مواقع وجود کارتن اداری به تنهایی چاره ساز حمل و نقل نیست، بلکه باید وسایل مکملی در کنار آن قرار بگیرند.

بابل رپ(ضربه گیر)

بعد از کارتن اداری مهمترین وسیله ای که می تواند در اسباب کشی اهمیت داشته باشد، وجود ضربه گیر است. ضربه گیرها همانطور که از نامشان پیداست، از اقلام داخل کارتن در برابر ضربه ها جلوگیری می کند.

چسب بسته بندی

برای بستن هر کارتن اداری به چسب 5 سانتی یا چسب بسته بندی نیازمند هستید. چسب ها از باز شدن درب کارتن و پرت شدن وسایل به بیرون جوگیری می نماند.

نخ بسته بندی

نخ بسته بندی مکمل چسب است. در مواقعی که با وجود کارتن اداری، ضربه گیر و چسب خیالتان راحت شد می توانید از نخ به عنوان نگهدارنده تمامی این موارد استفاده کنید.

فروش کارتن اداری

سایت ها و شرکت های بسیار زیادی فروش کارتن اداری را انجام می دهند. اما در هنگام خرید کارتن اداری می بایست به برند هر شرکت توجه داشته باشید. یا حتی الامکان قیمت ها و کیفیت آن را به چالش بکشید. در برخی از مواقع کسانی فروش کارتن اداری را انجام میدهند که تبحری در آن ندارند. بسیاری از متقاضیان با خریدهای اینچنینی دچار ضررهای فراوانی شدند. خرید شما از سایت کارتن پایتخت برای ما افتخار است اما توصیه می کنیم در تمامی خریدهای خود ابتدا کیفیت محصولات را چک نمایید. با ما به بهترین ها بیاندیشید.